Minőségi italok webáruháza

Rendelj italt online, kényelmesen, házhoz szállítva!

 

 

Panaszkezelés

 

A Vállalkozással szemben Ön panasszal élhet a Vállalkozás székhelyére címzett postai küldeményben, az ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címére küldött levélben, illetve szóban a Vállalkozás telefonos ügyfélszolgálati elérhetőségén, illetve értékesítést végző üzlethelyiségében.

 

Cégnév

Aranyosi Tamás E.C.

E-mail

info@italcenter.hu

Levelezési cím

4440 Tiszavasvári, Gombás A. u. 6.

Telefon

36 70 603 9819, +36 30 360 0974, +36 30 582 7907

H-P 8.00-16.00

 

 

Ügyfélszolgálati iroda helye: 4440 Tiszavasvári Gombás A .u. 6.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Hétfő- Péntek 9- 17 ig

Mintaboltjaink: 4440 Tiszavasvári Kossuth u.6

     4400 Nyíregyháza Dózsa Gy. u 59.

 

A panasz felvételéhez szükséges:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A Webáruház a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt küld meg a vásárló részére. A Vállalkozás a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ ad. Amennyiben panaszra a Vállalkozás elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.

A panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt őrzi meg a Vállalkozás.

A Vállalkozás az általa kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton történő rendezésére törekszik.